Skip to content

Бухгалтерлік есеп және басқару кафедрасы

Соц.сети
Кафедра туралы
Байжанова Лилия Абдул-Насыровна Аты-Жөні
Кафедра меңгерушісi Лауазымы
Экономика ғылымдарының магистрі Академиялық дәрежесі
bajzhanova.la@ksu.edu.kz Электрондық пошта

"Бухгалтерлік есеп және басқару" кафедрасы дербес құрылымдық бөлімше ретінде 2019 жылы Бухгалтерлік есеп және аудит, Басқару және іскерлік әкімшілік кафедраларын біріктіру нәтижесінде құрылды.

Кафедраның қалыптасуы Қостанай ауылшаруашылық институтының экономикалық факультетінде жұмыс істеген оқытушылардың көптеген ұрпақтарының жинақтаған ғылыми және педагогикалық Қорымен тығыз байланысты.

 Оқу процесі еліміздің үздік оқу орындарының тәжірибесін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі әзірлеген үлгілік бағдарламалар негізінде жүзеге асырылады. Әрбір бағдарлама экономикалық жағдайды, Қазақстан Республикасының заңнамасын, мамандықтарға сұранысты ескере отырып, үнемі жаңартылып отырады және оқытудың дәстүрлі де, Инновациялық да нысандарын біріктіреді.

Бүгінгі таңда кафедра алдында бухгалтер, талдаушы, болжау жөніндегі маманның дағдыларын үйлестіретін жаңа деңгейдегі мамандарды даярлау бойынша жаңа міндеттер тұр, оларды шешу үшін жаңа пәндер игеріліп, мамандандырылған зертхана базасында оқу бухгалтериясын құру бойынша үлкен жұмыс жүргізілуде.

Оқу зертханасы бухгалтерлік есеп және олармен өзара байланысты курстар бойынша зертханалық сабақтар өткізу үшін, оқу практикасын, курстық және дипломдық жобалауды ұйымдастыру үшін пайдаланылады. Бағдарламалық өнім " 1С: Бухгалтерия-8.2."барлық бухгалтерлік, салықтық және басқарушылық есептілікті алу үшін шаруашылық операцияларды автоматты түрде ресімдеуге мүмкіндік береді.

Отандық және шетелдік университеттермен тығыз байланыс орнатылған.

Бухгалтерлік есеп және басқару кафедрасын әр жылдары меңгерді: Образ А.А., Жапаров К. Ж., Мишулина О. В., Мукимбекова Н. А., Курмангалиева А. К., Мустафина А. С., Васильчук Е. В., Ладаненко Е. И.

Оқу-әдістемелік қызмет

Кафедра қызметінің стратегиялық бағыты оқу-әдістемелік жұмыс болып табылады, оның барысында жаңа оқу пәндерін және оқу процесін ұйымдастыру нысандарын әзірлеу; қажетті оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету; оқулықтар мен оқу құралдарын дайындау; оқу процесіне инновациялық технологияларды әзірлеу және енгізу жүзеге асырылады.     

Кафедраның оқу-әдістемелік жұмысы мен құжаттамасы еңбек нарығының қажеттіліктерімен анықталады және үнемі жетілдіріліп отырады. Мысалы, білім беру бағдарламаларын әзірлеуге магистранттар, докторанттар және жұмыс берушілер - мемлекеттік органдар мен бизнес қоғамдастықтың өкілдері тартылды.

Кафедра жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне бағдарланған бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және еңбек нарығы конъюнктурасының өзгеруін және негізгі тұтынушылардың білім сапасына қойылатын талаптарын үздіксіз қадағалауға мүмкіндік беретін тетіктер жасайды.

Кафедраның білім беру қызметтерінің сапасын бағалау оның түлектерінің жұмысқа орналасуымен анықталады. Осы мақсатта кафедра жұмыс берушілермен тығыз ынтымақтастық орнатады. Жұмыс берушілердің өкілдері кафедра отырыстарына қатысады және оқу бағдарламаларын, элективті курстарды талдауға қатысады.

Оқу-әдістемелік жұмыс барысында кафедра студенттерінің, магистранттарының және докторанттарының кәсіптік практиканың әртүрлі түрлерінен өту процесін реттеу жүзеге асырылады. Осы мақсатта Қостанай облысының түрлі ұйымдарымен шарттар жасалды, қажетті әдістемелік құжаттама әзірленді.

Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы мамандарды даярлау деңгейін арттыру және оларды қажетті оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету үшін көп күш жұмсайды.

Студенттер адамдармен жұмыс істей білу, интеллигенция, шыдамдылық, құзыреттілік, жауапкершілік, өз ісіне берілгендік сияқты қасиеттерді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

Кафедраның тәрбие жұмысының мақсаты:
  • студенттердің дүниетанымын және белсенді өмірлік ұстанымын, еңбек пен өмір сүру қабілетін қалыптастыру;
  • студенттердің бойында отансүйгіштік пен өз еліне деген мақтаныш, толеранттылық, дербестік, бастамашылдық, шығармашылық қабілеттерін тәрбиелеу және дамыту.